Waardering van Amaris Arkemheen - Nijkerk op 21 november 2017

6.3

Er is te weinig aandacht/zorg voor de bewoners door de verpleging. Het eten is super slecht en er wordt onvoldoende geluisterd naar oplossingen hiervoor en aanpassingen hierin met Bewoners met een dieet. Voordat het Amaris werd was het veel beter en gezelliger voor de mensen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Arkemheen - Nijkerk

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren. Het advies is dat u uw klacht met de leidinggevende met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende bespreekbaar maakt. Samen kan er worden gekeken naar een goede oplossing.

Wanneer u uw klacht liever niet bespreekt met de direct betrokkene(n), of is uw probleem van zeer vertrouwelijk aard en kunt u dit met niemand in uw omgeving bespreken, dan kunt u ook terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon voor advies, bemiddeling of ondersteuning. Deze zal vertrouwelijk met uw verhaal omgaan.

Voor de contactgegevens van de cliëntvertrouwenspersoon, zie onderstaande link:

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Arkemheen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.