Waardering van Amaris Arkemheen - Nijkerk op 20 december 2017 interview

8.3

Er lopen verschillende verzorgers, waarbij de één een pietje precies en de ander wat nonchalanter is, in de zorg naar mijn moeder toe. Zo kan het gebeuren dat mijn moeder, door omstandigheden, haar medicijnen bijvoorbeeld later krijgt dan eigenlijk hoort. Dit gaat dan met name om de uitzendkrachten. In het oude gebouw, waar mijn moeder ook heeft gewoond, vond ze het gezelliger. Sinds de nieuwbouw is het winkeltje, waar zij zelfstandig nog een boodschapje kon doen, weg. Het is ook lastig dat er geen receptie meer is. Als ik een vraag had, kon ik daar mijn vraag neerleggen. Zij zorgde er dan voor dat mijn vraag bij de juiste persoon terecht kwam. Mijn moeder kon bij de receptie ook aangeven met welke activiteiten ze mee wilde doen, dat moet ze nu allemaal zelf regelen. De receptie wordt nog steeds gemist. Door personeelsgebrek wordt er heel veel gebruik gemaakt van uitzendkrachten die mijn moeder niet kennen. Dat is niet alleen voor mijn moeder lastig, maar ook voor de verzorging. Mijn moeder krijgt 's nachts altijd controle of alles nog goed gaat. Het is dus wel eens voorgekomen dat er midden in de nacht een grote, voor haar onbekende, mannelijke medewerker aan haar bed stond, waar ze enorm van geschrokken is. Juist omdat deze medewerker een uitzendkracht is en niet een bekend gezicht. Mijn moeder is verder zeer tevreden en blij dat ze daar mag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Arkemheen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.