Amaris De Amerhorst

Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris De Amerhorst - Amersfoort op 6 februari 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Over de verzorging van mijn moeder niets dan lof. De meeste verzorgende/verpleegkundigen deden hun uiterste best om het mijn moeder naar haar zin te laten hebben en gaven haar de juiste warme zorg. Helaas was er zoveel onrust binnen de organisatie, waardoor er wisseling van personeelsleden plaats vond en personeel met ontslag ging. Ook elders in huis merkte je de onrust en invloed die dit had op medewerkers. Bij de receptie kon niet iedere medewerker de juiste informatie geven wanneer ik dingen vroeg die een receptioniste zou moeten weten. De medewerkers achter de receptie waren niet allemaal representatief. Een jong meisje had meer aandacht voor haar mobiele telefoon dan voor de bezoekers. Na het overlijden van mijn moeder heb ik aan verschillende mensen gevraagd wanneer de kamer leeg moest zijn, niemand kon daar antwoord op geven. De 4e dag kreeg ik een telefoontje dat de kamer binnen een week leeg moest zijn. Nu, drie weken later, worden wij gecondoleerd vanuit de organisatie. Mag ik jullie als tip meegeven om in jullie protocollen te vermelden dat er direct vanuit de organisatie een condoleance bericht wordt verstuurd naar de nabestaanden van een overleden cliënt. Juist van een christelijke organisatie verwacht ik dat zeker. Gelukkig heeft mijn moeder van augustus 2016 tot januari 2017 een goede tijd gehad in de Amerhorst, dank zij de mensen die daar met hart en ziel werken.Organisatorisch zal er nog veel kunnen verbeteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris De Amerhorst - Amersfoort

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren.Wij zouden het fijn vinden om u hierover te spreken, wilt u contact met ons opnemen via kwaliteit@amaris.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris De Amerhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.