Amaris De Beer

Thorbeckelaan 74 1412 BS Naarden
Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris De Beer - Naarden op 20 juli 2017 Interview

Dementie

Deze accommodatie is een soort thuiszorgsituatie en mijn vader krijgt de zorg geleverd die nodig is. Wat ik heel goed vind aan de medewerkers, is dat ze serieus in gaan op tips en verzoeken van onze kant. Wij geven regelmatig aan hoe ze goed met mijn vader om kunnen gaan en daar wordt ook naar geluisterd. Helaas is het bijhouden van het zorgdossier en dergelijke is niet op orde. Dat vind ik een minpunt.De communicatie tussen huisarts, apotheek, de locatie en mij, verloopt niet naar tevredenheid. Dat vind ik erg jammer. Wij vinden het belangrijk dat mijn vader met respect wordt behandeld. Gelukkig wordt dat ook gedaan en dat vind ik fijn. Mijn vader wordt daar prima verzorgd. Mijn vader woont kleinschalig op een afdeling met acht personen. Per groep is er één verzorgende en één helpende en die doen vreselijk hun best. Daar heb ik bewondering voor. Mijn vader wordt iedere dag gedoucht. Hij ziet er, over het algemeen, goed verzorgd uit. Op de afdeling is een gezamenlijke woonkamer waar ook de maaltijden gebruikt worden. De warme maaltijden komen van een andere locatie en worden ter plekke geregenereerd. Het eten is prima vind mijn vader. Mijn vader heeft meerdere aandoeningen en daardoor is de verzorging van hem niet altijd even gemakkelijk. De medewerkers doen heel erg hun best om mijn vader zo goed mogelijk te verplegen en hem zo comfortabel mogelijk te houden. Daar ben ik echt blij mee. De accommodatie ligt in een groene omgeving met veel wandel mogelijkheden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris De Beer - Naarden

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het prettig om te lezen dat u onze zorgverlening zo ervaart voor uw vader. U benoemt ook een aantal verbeterpunten, waarover u wellicht met ons in gesprek wilt komen. U kunt ons bereiken via kwaliteit@amaris.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris De Beer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.