Waardering van Amaris Florisberg - Muiderberg op 8 juni 2017

• Rugpijn

onze moeder verbleef tijdelijk in de Florisberg te Bussum. In 1e instantie om aan te sterken en te "revalideren" met een breuk in haar ruggenwervel na een val. Dit naast een aantal andere gezondheidsklachten. Vriendelijk personeel dat onze moeder op haar gemak stelde en goed voor haar hebben gezorgd. in het traject voor een CIZ indicatie hebben wij ook de medewerking gekregen. In een prettig gesprek de mogelijkheden en het te lopen traject besproken. Onze moeder is, toch nog onverwachts, in haar slaap overleden en het vertrek van onze moeder werd met veel respect en waardigheid begeleidt. Waarvoor onze dank.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Florisberg - Muiderberg

Hartelijk dank voor uw reactie. Gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Wij vinden het prettig om te lezen dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren. Sterkte met het verlies van uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Florisberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.