Amaris Gooizicht

Paulus van Loolaan 21 1217 SH Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris Gooizicht - Hilversum op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn geduldig, respectvol en zorgzaam naar mijn familielid toe. Wat ik goed vind is dat de medewerkers haar steeds keurig met 'mevrouw' aanspreken en ook steeds naar haar persoonlijke wensen informeren. Als mantelzorger word ik goed op de hoogte gehouden. Als ik iets aangeef, wordt er goed naar mij geluisterd. Hierdoor kan ik dan ook controleren dat de afspraken goed worden nagekomen. De kamer van mijn familielid is eenvoudig. Zij heeft een eenpersoonskamer. Er zijn een sanitaire hoek en een kledingkast aanwezig. Zij kan zowel in haar eigen kamer als in de woonkamer eten. Het gebouw is mooi en rustig gelegen in een villawijk en beschikt over twee terrassen en een mooie tuin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Gooizicht - Hilversum

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze zorgverlening als goed ervaart voor uw familielid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Gooizicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.