Waardering van Amaris Gooizicht - Hilversum op 19 augustus 2013

2.0

Geen privacy, slecht eten, slechte communicatie, zorgcoördinator wist na 2 maanden niet wat moeder had, mooie groene buurt. Mijn 90-jarige moeder was na veel problemen heel erg moe, had behoefte aan rust en wat aandacht voor de gezondheid. Wat zij kreeg was kritiek omdat ze niet lekker meedeed met de fysiotherapie en slecht eten. Tot mijn stomme verbazing bleek bij evaluatie dat de zorgcoördinator niet wist wat moeder mankeerde. Van de veel voorkomende kwaal had zij nog nooit gehoord, zag ik ook geen belangstelling voor. Gooizicht moet slechts de mobiliteit zo snel mogelijk verbeteren. Door de beperkte insteek moest een oude patiënte naar huis, na 2 weken naar verzorgingshuis. Zag altijd lege bedden dus gebrek daaraan was het niet. Zij kreeg nooit appelmoes, 2 x een ei, sommigen waren echt gefrustreerd. Aardige verpleegkundigen met inlevingsvermogen gaven wel steun. Moeder vond het een teleurstellende tijd. Verbeterpunten: de doelstelling, de aandacht en het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Gooizicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.