Waardering van Amaris Gooizicht - Hilversum op 22 februari 2017

• Hersenaandoeningen

Mijn moeder verbleef van eind oktober tot begin februari op de Kastanje. En ze is daar enorm goed opgevangen. Mijn moeder heeft afasie en je moet dus echt geduld hebben om te achterhalen wat ze wil. Vele verpleegsters hadden dit enorme geduld en hebben haar heel lief opgevangen. Ook de hulp naar ons toe als gezin is enorm hartverwarmend geweest. Nu ligt mijn moeder op de Linde, en hoe fantastisch is het dat dan verpleegsters van de Kastanje even op bezoek gaan bij haar. De persoonlijke betrokkenheid is enorm.Grote complimenten ook voor de logo (en de ergo) van Gooizicht. Lief en geduldig en enorm professioneel in de begeleiding van mijn moeder (en vader).

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Gooizicht - Hilversum

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het prettig om te lezen dat u onze zorgverlening zo ervaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Gooizicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.