Amaris Schoonoord

Tromplaan 41 3742 AB Baarn
Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris Schoonoord - Baarn op 1 november 2017 Interview

Na een operatie met complicaties, heb ik hier gerevalideerd. Ik heb hier hele leuke contacten gehad met het personeel. Het is hier allemaal vlekkeloos verlopen. Ze waren heel vriendelijk en hulpvaardig, met gepaste afstand. Als er iets was, dan kon ik dat melden door de intercom. Dan kwamen ze en kwam het in orde. Ze kwamen dagelijks ogen druppelen en ze gaven me wondverzorging. Ze hebben hier geen verpleegkundigen, maar verzorgenden die tegen verpleegkunde aanleunen. Ze mogen bepaalde dingen niet doen, maar die hulp die ik nodig had konden ze verrichten. Mijn medicatie had ik zelf mee en kon ik zelf beheren. Die moest ik wel zelf bestellen bij mijn apotheek. Maar dat is keurig verlopen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Schoonoord - Baarn

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het prettig om te lezen dat u de zorgverlening zo heeft ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Schoonoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.