Waardering van Amaris Theodotion - Laren op 31 juli 2019

4.7

Je wordt niet  tussen 11.30 en 13 uur en van 16.30 tot 18.00  naar het toilet geholpen. Ondanks plasmedicatie die je krijgt in de nacht wordt je ook niet altijd geholpen. Het eten is vaak koud en je krijgt wat er over is. De extra,s voor op brood is wegbezuinigd. De kamer is ruim en goed. De zusters zijn lief op de kapitel en werken hard misschien moet er personeel bij?

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Theodotion - Laren

geplaatst op 31 juli 2019

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren. Het advies is dat u uw klacht met de leidinggevende met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende bespreekbaar maakt. Samen kan er worden gekeken naar een goede oplossing.

Wanneer u uw klacht liever niet bespreekt met de direct betrokkene(n), of is uw probleem van zeer vertrouwelijk aard en kunt u dit met niemand in uw omgeving bespreken, dan kunt u ook terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon voor advies, bemiddeling of ondersteuning. Deze zal vertrouwelijk met uw verhaal omgaan.

Voor de contactgegevens van de cliëntvertrouwenspersoon, zie onderstaande link:

Bent u of werkt u voor Amaris Theodotion? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.