Waardering van Amaris Voor Anker - Huizen op 3 november 2017 interview

8.2

Ze hielden me goed in de gaten en ze kwamen 's nachts ook nog kijken. Dat vond ik wel fijn. Ik kreeg mijn kopje koffie op tijd en er was tijd voor een praatje met me. Er waren hier ook vrijwilligers die me aandacht kwamen geven. Dat vond ik wel leuk. De zorg paste zich aan mij aan. Ik kreeg bijvoorbeeld iedere ochtend kwark, daar had ik om gevraagd en daar zorgde ze ook voor. Ik moest ook geholpen worden met mijn steunkousen en als ik daar voor belde dan kwamen ze heel snel. Dat deden ze op een bekwame manier. Het gebouw is in een groene omgeving en ze hebben een buitenplaatsje, waar ik kon zitten. Dat vond ik heerlijk. Het was hier schoon en opgeruimd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Voor Anker - Huizen

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het prettig om te lezen dat u de zorgverlening zo heeft ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Voor Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.