Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 9 januari 2017 interview

8.2

Alle afspraken lopen goed, je krijgt alle medewerking. Er is goed contact via de mail, en als er wat is dan nemen zij contact met mij op, alles gaat heel correct. Als ik daar binnen kom word ik altijd heel vriendelijk en niet informeel aangesproken, de sfeer is daar goed. De bewoners worden goed in de gaten en de verzorgers zijn heel verzorgend en dat vind ik fijn om te zien. Zij houden alles scherp in de gaten en hebben het gevoel van verantwoording voor de bewoners. De verzorgers behandelen de bewoners heel lief, denk aan een aai over de bol bijvoorbeeld, zij geven persoonlijke aandacht. Deze accommodatie is een warme plek om te vertoeven voor zowel de bewoners als de familie. De kamer waar mijn moeder verblijft word goed schoongehouden. Op de grond ligt geen troep en het sanitair wordt ook goed verzorgd. Er zijn leuke zitjes in het gebouw. Er zijn daar veel activiteiten. Mijn moeder is niet zo enthousiast voor activiteiten maar de verzorgers hebben veel moeite gedaan om mijn moeder er bij te betrekken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

geplaatst op 17 januari 2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat de communicatie goed verloopt. Prettig om te lezen dat u de zorg zo ervaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.