Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 9 januari 2017 interview

8.3

Als er iets iets nemen de verzorgers het initiatief en dan bellen de verzorgers mij, zij nemen meteen actie en dat vind ik heel fijn. Ik vind dat zij mijn moeder heel lief benaderen en stellen haar goed op haar gemak. Je wordt behoorlijk geïnformeerd en goed op de hoogte gehouden. Je krijgt elke maand een circulaire over activiteiten die daar plaatsvinden. Als ik wat afspreek met de verzorging loopt het goed. Met een jubilea versieren zij de kamer ik vind dit ontzettend leuk en lief dat zij die moeite nemen. De onderlingen afspraken verlopen allemaal goed. Het huis beschikt over een behoorlijk aantal vrijwilligers en dat helpt natuurlijk ook. Er is dan meer aandacht voor de bewoners. Hierdoor worden de vaste verzorgers goed geholpen. Ik vind dat de vrijwilligers heel belangrijk zijn voor het huis. De accommodatie is op zich goed, alleen er word eigenlijk niet veel meer aan gedaan, de kamers zijn relatief klein. De verwarming is verouderd en nauwelijks regelbaar. Het zou aan vernieuwing toe kunnen zijn, ware het niet, dat het huis afgebroken word. De sfeer is er heel prettig, het is een vrij open gebouw. De gangen zijn mooi breed en licht, het heeft geen ziekenhuissfeer en hier ben ik blij mee. Het doet fris en licht aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.