Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 9 januari 2017 interview

7.7

Als ik iets vragen wil en afspraken wil maken word het goed opgenomen en mee omgegaan. Dat vindt ik heel goed gaan. Ik word daar heel zorgvuldig behandeld, echt volgens de protocollen. De verzorgers luisteren en maken een praatje maar zijn wel gehaast. Ik kan dit goed begrijpen. Ik vind de informatie niet altijd voldoende. Bij binnenkomst als je nieuw bent, krijg je heel weinig informatie die je nodig hebt. Je moet zelf veel vragen en achter dingen aangaan, dit vind ik slecht. Je word goed begrepen maar er wordt niet altijd wat mee gedaan. Ik ervaar dat de communicatie tussen de verzorgers en de medische zorg niet helemaal goed loopt. Dat vind ik jammer. De accommodatie is een heel warm huis. De binnenbeleving is fantastisch er word veel georganiseerd. De kamers zijn klein dat is niet meer van deze tijd. Zij zijn met nieuwbouw bezig en dan wordt het allemaal veel groter. Er komen aparte slaapkamers en huiskamers met ruime balkons. Alleen ik vind het wel jammer dat de centrale keuken gaat verdwijnen dan worden de maaltijden aangeleverd zodat het personeel meer werk gaat krijgen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

geplaatst op 17 januari 2017

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u onze zorgverlening zo ervaart. U benoemt echter ook een paar verbeterpunten. Wij nemen dit mee naar de locatie. Wellicht wilt u hierover met ons in contact komen. Dat kan via kwaliteit@amaris.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.