Waardering van Amaris Zuiderheide Rubina - Hilversum op 18 oktober 2017 interview

7.7

De afspraken verliepen erg goed. We hadden een goed contact met de verzorgenden. Het was niet alleen zakelijk, maar gelukkig ook persoonlijk. Alles was goed verzorgd. Mijn vrouw had een fijne kamer. Het was gelukkig niet te groot, maar lekker compact. Er was een slaapplek, zitje, keuken en een douche. Dat vond ik prima. De revalidatie van mijn vrouw ging goed. Ze hadden beneden een therapieafdeling. Ik vond het een beetje klein. Het had van mij wel wat ruimer mogen zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide Rubina - Hilversum

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het prettig om te lezen dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide Rubina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.