Amaris Zuiderheide Rubina

Van Ghentlaan 2 A 1215 PP Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris Zuiderheide Rubina - Hilversum op 31 oktober 2017 Interview

Ik lag hier met een open wond en daar gingen ze heel goed mee om. Ik moest met mijn voet omhoog zitten, daar waren ze erg alert op. Als ik dat niet deed, dan spraken ze mij er op aan. Als ze langskwamen dan verschoonde ze de zwachtels, ze noteerde alles. Ze hadden aandacht voor mijn lichamelijke gesteldheid, maar voor mij als persoon was er weinig aandacht. Ze maakte niet spontaan een praatje. Ze waren daar te druk voor. Ze hadden te weinig personeel. Ik vond dat wel jammer. Er was een weekopening, maar daar kon ik niet heen. Ik was altijd als laatste aan de beurt. Ze hadden aan mij het meeste werk en vandaar dat ik als laatste behandeld werd. Het enige moment dat ik verplaatst werd was met de fysio. Ik verbleef daar tijdens een verbouwing. Alles lag open en ik keek de hele dag tegen die bouwwerkzaamheden aan. Het eten was niet denderend. Ik kon kiezen uit allerlei soorten groenten en vlees. Ik kreeg vaak aardappelpuree en daar hou ik niet van. Er was weinig variatie vind ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide Rubina - Hilversum

Bedankt voor uw reactie. U benoemt een aantal positieve punten over de zorgverlening, maar ook een aantal verbeterpunten. Wij nemen dit mee naar de locatie Zuiderheide.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide Rubina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.