Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 21 februari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

In het laatste stukje van de levensfase van mijn vader hadden ze goed in de gaten dat mijn vader stervende was. Ze waren heel adequaat. We waren er heel blij mee dat ze ons gebeld hadden in de nacht, zodat we erbij konden zijn toen mijn vader stierf. Op deze manier werd hij rustiger en kon hij rustig sterven. Daar zijn wij heel dankbaar voor. Wat mij opviel was dat er genoeg dingen voor de mensen werden georganiseerd. Met de feestdagen was er ook een kleinigheidje voor de mensen. Er was voldoende afleiding voor de mensen in het huis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u de zorg zo ervaren heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.