Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 11 januari 2017 interview

7.8

Mijn schoonmoeder krijgt de zorg die ze nodig heeft. De verzorgers helpen haar met eten en aankleden. Ze zouden wat meer tegen mij kunnen zeggen, wanneer ik op bezoek kom. Ik vind ze niet spraakzaam en dat vind ik een beetje tegenvallen. De verzorgers zijn lief voor mijn schoonmoeder. Zij komt niks tekort en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. De verzorgers hebben het erg druk en daardoor kunnen ze mijn schoonmoeder niet de hele tijd in en uit bed tillen met de lift. Dat is voor mijn schoonmoeder niet erg. Ik vind het gebouw niet echt schoon. Dat zou iets beter kunnen, maar dat zou ook door de verbouwing kunnen komen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om tel lezen dat u de zorg over het algemeen als goed ervaart. Vervelend dat de communicatie niet optimaal is. Wellicht wilt u hierover met ons in contact komen. Dat kan via kwaliteit@amaris.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.