Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 18 september 2018

3.0
  • Dementie

Mijn vader werd genegeerd door personeel omdat hij geen juiste indicatie had en een huisarts die een verkeerde diagnose stelde zo  was er een oudere geneeskundige die weg ging en niet door had gegeven aan zijn opvolger dat mijn vader een hogere indicatie nodig had ivm dementie waardoor personeel vervolgens hem niet behandelde omdat hij gewoon huurder was in een complex wat om hem heen gesloopt werd dit alles resulteerde in een onhoudbare situatie ondervoeding ,geen juiste medicatie ,en erg vies appartement pas na tussenkomst van de altzheimer stichting en een net verstrekte indicatie kon hij daar gelukkig weg en is hij overgebracht naar een tehuis waar alles wel goed ging hij heeft dan ook in de Horstwaarde een mooie tijd gehad maar Zuiderheide raad ik niet aan ze zijn niet op tijd met het oppakken van signalen dat het niet goed gaat en zijn meer bezig met de verbouwing dan met de bewoners erg jammer !

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

geplaatst op 18 september 2018

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat u onze zorgverlening zo heeft ervaren. Het advies is dat u uw klacht met de leidinggevende met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende bespreekbaar maakt. Samen kan er worden gekeken naar een goede oplossing.

Wanneer u uw klacht liever niet bespreekt met de direct betrokkene(n), of is uw probleem van zeer vertrouwelijk aard en kunt u dit met niemand in uw omgeving bespreken, dan kunt u ook terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon voor advies, bemiddeling of ondersteuning. Deze zal vertrouwelijk met uw verhaal omgaan.

Voor de contactgegevens van de cliëntvertrouwenspersoon, zie onderstaande link:

Bent u of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.