Amaris Zuiderheide Rubina

Van Ghentlaan 2 A 1215 PP Hilversum
Deze locatie is onderdeel van Amaris Zorggroep

Waardering van Amaris Zuiderheide Rubina - Hilversum op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ze hielpen mij goed bij het aankleden. Ik kon zelf mijn broek niet aantrekken, omdat ik mijn knie niet kon buigen. Ze verzorgden mijn wond heel goed. De omgang was ook heel leuk, omdat ze mij kenden. Er waren medewerkers bij die heel enthousiast waren. Mijn ontvangst was heel erg leuk. Als ik ergens om vroeg, dan werd dit ook ingewilligd. Mijn kamer was prachtig en zag er heel gezellig uit. Mijn man kon blijven eten. Er was een lekkere stoel en het zag er picobello uit. Het kantoor van Amaris heeft mij ook geholpen met onduidelijkheden ten aanzien van de vergoeding van mijn zorgverzekeraar. Ze zijn er achteraan gegaan en hebben voor elkaar gekregen dat mijn zorgverzekeraar het alsnog vergoedt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide Rubina? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.