Waardering van Amaris Zuiderheide - Hilversum op 9 januari 2017 interview

9.2

Ze zijn nu bezig met een verbouwing en de eerste fase moet medio dit jaar klaar zijn. Op dit moment heeft mijn moeder één kamer met badkamer en in de toekomst wordt dat een woonkamer, slaapkamer en een badkamer. De gemeenschappelijke huiskamer vind ik prima maar mijn moeder gaat daar niet naar toe. Er worden wel activiteiten aangeboden maar ook daar maakt ze geen gebruik van. Ze is gelukkig in haar eigen omgeving. Ik vind het ongelooflijk hoe ze ondanks de werkdruk alles op tijd af hebben. Ze hebben oog voor mijn moeder, ze zien wat ze nodig heeft en daar spelen ze ook op in. Ze doen alles met een glimlach. Als we er zijn krijgen we te horen hoe het gaat, maar we krijgen ook per mail informatie over wat er gebeurt. Nu, met de bouw, krijgen we, middels een nieuwsbrief, te horen hoe de stand van zaken is. Ik vind het jammer dat ze hier woont maar mijn moeder kon het niet meer aan om alleen te wonen. Gezien de omstandigheden ben ik wel blij dat ze hier woont, ze zit daar goed volgens mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amaris Zuiderheide - Hilversum

geplaatst op 17 januari 2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te lezen dat u de zorg voor uw moeder als goed ervaart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amaris Zuiderheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.