Naar de navigatie Naar de inhoud

Kennemerhart, A.G. Bodaan

Verpleeghuis en verzorgingshuis

7
.9
Adres
Bramenlaan 2 2116 TR Bentveld
Telefoon
023-5103000
Locatie
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier


Deel dit profiel met anderen

169 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
17 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Heel prettig is dat er altijd iemand klaar staat om vragen te beantwoorden. Kleine kanttekening dat niet al het personeel direct van een verandering op de hoogte is.

9.2
Lees meer
5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Na de CIZ indicatie was er zorgvuldig contact over de wachtlijst en mogelijkheden voor opname. Toen er onverwachts een crisissituatie ontstond waren de contacten vlot en respectvol en gelukkig was er...

9.3
Lees meer
15 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over het huis. Iedereen doet zijn best voor de bewoners. Zorg op maat. Veel activiteiten!

7.8
Lees meer
15 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Alle medewerkers werken met liefde voor de bewoners. Zij behandelen de bewoners met respect. Het team welzijn doet fantastisch werk. Iedereen wordt serieus genomen.

9.2
Lees meer
3 december 2021 - Geplaatst door de redactie

… toen las ik jullie verslag van de afgelopen week op Carenzorgt en realiseerde me dat jullie je handen vol hebben gehad aan mijn strijdbare vrouw. Dankjewel, allemaal .

8.0
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over de mensen van de directe zorg. Het zijn echte lieverds en goed voor de mensen. Ze doen hun best binnen hun mogelijkheden. Ze gaan regelmatig even bij mijn naaste zitten...

7.7
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over het feit dat er goed gekeken wordt naar welke persoon zit hier voor ons en wat heeft die nodig om sociaal gezien nog gestimuleerd te worden. In de activiteiten zijn ze...

8.3
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Mijn naaste heeft het ontzettend naar haar zin. Ze heeft een fijne kamer en de medewerkers doen goed hun best om haar op haar gemak te stellen. Ik zou het fijn vinden om wat meer in het dossier te...

7.5
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Een verbeterpunt zou het eten zijn. Mijn naaste vindt het fijn en leuk als er gekookt wordt in plaats van aanlevering van kant-en-klaar voedsel. Mijn naaste mist de geur van vers eten. In Bodaan doen...

7.3
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben tevreden over de verzorging en behandeling. Er is wel eens wat gebeurd en dan krijg ik dat niet te horen. Dat vond ik niet leuk. Over het algemeen ben ik zeker tevreden.

7.0
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

De communicatie is erg goed. Het huis is wel iets verouderd, bijvoorbeeld de telefonie. Dit zou wel verbetering kunnen krijgen. Voor de rest ben ik erg tevreden.

8.0
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Er zou meer beveiliging mogen komen omdat ik heb gehoord dat er mensen 's nachts binnen komen. Voor de rest ben ik erg tevreden!

8.0
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik zou het fijn vinden als mijn naaste wat meer onder de arm wordt genomen. Ik ben heel erg onder de indruk van de zorg die verleend wordt. Het personeel is heel lief. De kamers zijn mooi en de...

7.3
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik ben heel erg blij verrast met de Bodaan. Er wordt rekening gehouden met het gevoel van mijn naaste. Ik ben meer dan tevreden!

8.8
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik vind dat de medewerkers zeer meegaand zijn en iedereen hun waarde laten. Het zou handig zijn als ik een gesprek heb, dat ik van tevoren weet met wie ik daar aan tafel zal zitten. Zo kan ik me...

8.7
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over de behandeling door de arts en het personeel. Als mijn moeder verandering van medicijnen moet krijgen dan word ik daarvan op de hoogte gehouden. Ook toen mijn moeder...

7.7
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over de medewerkers die vriendelijk zijn en behulpzaam. Ik zie dat mijn moeder aandacht krijgt, aan activiteiten deelneemt en dat ze met haar gaan lopen. In Carenzorgt staat...

7.6
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over de gezondheid van mijn naaste. Die is veel beter geworden sinds ze hier woont. Ik denk dat het komt door het op tijd eten en het bewegen wat ze op de afdeling kan doen....

8.3
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Het meest tevreden ben ik over de aandacht die aan mijn moeder wordt besteed en over de medewerkers. Daar heb ik veel waardering voor. Dat er veel activiteiten worden georganiseerd. De mensen worden...

8.7
Lees meer
22 november 2021 - Geplaatst door de redactie Interview

Ik vind de communicatie met de arts heel adequaat, dat vind ik prima. Het zorgpersoneel laat wel wat steekjes vallen wat betreft afspraken. In Carenzorgt kan ik meelezen en aangeven als er dingen...

7.5
Lees meer