Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

8.3

Belangrijke afspraken worden altijd nagekomen en ik word er van op de hoogte gesteld. Als het minder belangrijke zaken dan vind ik dat er wat minder wordt gecommuniceerd. Ik moet er dan vaak zelf terug op komen. De medewerkers gaan goed met mijn moeder om. Mijn moeder vindt ook dat de zorg goed is en dat er op een nette manier met haar wordt omgegaan. De omgeving van het gebouw vind ik goed. Mijn moeder heeft een kamer met een keukenblok en een badkamer. De kamer vind ik groot genoeg. Mijn moeder krijgt als het nodig is de maaltijden op haar kamer. Als haar gezondheid het toe laat gaat ze naar het restaurant. De kwaliteit van de maaltijden is goed. Het is heel smakelijk en er wordt ook wel eens iets nieuws bedacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.