Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 2 november 2018 interview

7.7

De afspraken worden correct uitgevoerd. Ik zou een half jaar terug een andere huisarts toegewezen kregen binnen de organisatie en dat is nu bijna geregeld. Dit heeft echter wel heel wat voeten in de aarde gehad. Mijn moeder heeft niet al te veel zorg nodig, zij kan nog veel zelf. De medewerkers benaderen mijn moeder met respect Mijn moeder heeft een gezellige, grote kamer met een eigen badkamer. Ik vind dat de schoonmaak van haar kamer een beetje beter mag. Het komt nu namelijk weleens voor dat ik zelf moet vegen. Mijn moeder heeft niets dan lof voor iedereen. Als ik een vraag heb, dan kan ik altijd bellen naar de teamcoördinator en dan krijg ik altijd netjes antwoordt. Mijn moeder kan ook altijd bij haar terecht met haar probleem. Het gebouw is wat gedateerd, de omgeving bied weinig voor mensen die mobiel zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.