Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

De kwaliteit van zorg ligt aan het moment van de dag. Ik vind de medewerkers in de nacht minder correct dan overdag. De medewerkers reageren dan traag, komen niet meteen en snauwen naar mijn schoonmoeder. Laatst kwam ik bij haar en toen was ze erg ontdaan en dat vind ik niet kunnen. Ik merk dat het mij pijn doet, als ze zo met haar omgaan. Ik vind de aandacht die zij krijgt heel goed. De medewerkers plannen soms echt tijd voor haar in. Ze drinken even een bakje koffie, stellen vragen en luisteren naar wat zij te vertellen heeft. Ze proberen mijn schoonmoeder te stimuleren en denken met haar mee. Ik had laatst een gesprek met meerdere disciplines. Ik vond dat erg verhelderend en prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.