Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

8.3

Ik heb weleens mijn twijfels over de verzorging. Zo vergeten ze bijvoorbeeld weleens haar steunkousen aan te trekken, terwijl mijn zus die kousen echt nodig heeft. Ik vind het een kwalijke zaak, want ze krijgt hierdoor ook koude voeten. Ik vind dat er ook teveel wisselingen zijn qua medewerkers. Elke keer zijn er verschillende medewerkers en sommige ken ik echt niet. Er zijn verplegers bij die goed zijn, maar er zijn er ook een paar bij die heel laconiek zijn. Zo ben ik weleens kleren kwijt van mijn zus en als ik er dan naar vraag, dan reageren sommige medewerkers daar heel laconiek op vind ik. Mijn zus heeft het hier best naar haar zin. Het eten is hier ontzettend goed. Medewerkers brengen weleens drinken bij mijn zus op haar kamer. Ik ben met mijn zus mee geweest op een boot, dat was echt geweldig. Er mankeerde helemaal niks aan. Er waren veel vrijwilligers en het eten was erg goed. Mijn zus houdt van spelletjes, bijvoorbeeld bingo of rummikub. Ze spelen dat weleens met haar. Mijn zus gaat ook weleens mee wandelen in de duinen. Ik vind het ontvangst in het restaurant erg goed en mijn zus heeft een mooie kamer met uitzicht op de duinen. Ze eet op de gezamenlijke woonkamer. Mijn zus heeft met bepaalde dingen moeite. Zo gaat ze niet graag onder de douche, maar ik heb met de medewerkers afgesproken dat ze haar er wel onder moeten zetten. Ik heb contact gehad met de verpleeghuisarts en dat verliep goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.