Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

9.3

Ik vind het een prettige instelling. Afspraak is hier afspraak. Dat gaat feilloos. Het effect van de behandeling is geweldig. Mijn moeder is hier erg opgeknapt. De medewerkers gaan op een zeer goede en lieve manier met haar om. Zo komen ze regelmatig bij haar kijken. Ze hebben dan altijd een vriendelijk woord voor haar. Ze besteden meer aandacht aan haar dan strikt noodzakelijk zou zijn. Ook naar mij toe zijn ze heel vriendelijk. In mijn ogen doet mijn moeder echter weinig op een dag en kan ze nog meer aan dan de instelling kan bieden. Af en toe is er een optreden, maar verder zie ik weinig mogelijkheden wat activiteitenbegeleiding betreft. Er wordt meteen naar mijn moeder geluisterd. Als ze op de noodknop drukt, dan komt er altijd gelijk iemand kijken, zelfs midden in de nacht. Dat geeft haar een hoop rust. De medewerkers benaderen mijn moeder persoonlijk. Dat vind ik heel mooi. Ze eet bijvoorbeeld graag gemberjam. Dat wordt dan voor haar geregeld. De instelling ligt in een prachtig dorpje. Het gebouw is mooi en toegerust voor deze mensen. Mijn moeder heeft een mooie ruime kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.