Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

7.8

In principe worden alle afspraken heel goed nagekomen. Er is met mij overlegt dat ze gingen proberen om op vaste tijden bij mijn moeder langs te gaan. Dat verliep overdag heel goed, maar de nachtdienst schijnt het niet na te kunnen komen. Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar ze hadden het beter met mij kunnen communiceren. Verder verlopen de afspraken uitstekend. Ik vind de verpleging gewoon goed en de omgang vind ik ook prima. Ik kom regelmatig in de zorginstelling en ik merk dat de mensen op de werkvloer heel liefdevol met mijn moeder omgaan. Ik vind de accommodatie gezien de mogelijkheden goed. Je kunt je privé namelijk even terugtrekken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.