Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

7.3

Mijn moeder is heel flexibel en vindt het wel goed als het iets langer duurt voordat ze wordt geholpen. Als ze belt wordt ze wel meteen geholpen. Er is veel drukte, waardoor er minder aandacht aan mijn moeder kan worden gegeven. De medewerkers zijn heel lief voor mijn moeder. Dat zie ik zelf en dat hoor ik van mijn moeder. Als ik iets wil vragen dan kan ik bellen en mailen en krijg ik altijd antwoord. De omgeving is een beetje duinachtig. Het is een mooie buurt. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een keukentje en een aparte badkamer met alle voorzieningen. In het gebouw is een sportvoorziening, daar krijgt ze oefeningen van de fysio. Elke week gaat ze een rondje lopen in de buurt met de fysio. In het restaurant kan gekozen worden uit twee menu's. Daar kan ook een glaasje wijn worden gedronken. Er wordt af en toe een film gedraaid, er zijn thema-avonden en er worden activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.