Waardering van Kennemerhart, A.G. Bodaan - Bentveld op 1 november 2018 interview

8.7

Voor mijn moeder is het hier prima. Ze doet nog veel zelf. Bij de verzorging wordt nog wel eens iets vergeten. Het vaste personeel vind ik uitstekend. Bij het inhuren van uitzendkrachten is het niveau erg wisselend. De accommodatie is naar mijn mening prima. Mijn moeder heeft een keurige kamer. Het eten is redelijk tot goed. Het huis staat in een mooie omgeving. Als ik iets wil vragen kan ik bij de medewerkers terecht. Er is een fysiotherapeut, een kapper en een ergotherapeute. Er wordt ontzettend veel georganiseerd. Mijn moeder wil daar niet altijd aan mee doen. Ik ben niet ontevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, A.G. Bodaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.