Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 1 november 2018 interview

8.8

De medewerkers zijn heel correct in de omgang. Mijn moeder heeft ook veel plezier met ze. Ze leggen haar goed uit wat de medicatie inhoudt. Als er iets is, dan word ik gebeld. Als ik iets wil weten, dan kan ik daarover goed overleggen. Er is een gesprek geweest over de verhuizing naar de noodbouw. Mijn moeder gaat er dan wel op achteruit, maar ze gaat er later wel op vooruit. Het wordt allemaal heel goed voorbereid. Mijn moeder wil graag naar buiten kijken en daar wordt wel goed naar geluisterd. Mijn moeder is wel graag op zichzelf. Ze ontbijt op haar kamer en voor de warme maaltijd gaat ze naar het restaurant. Daar is het heel gezellig. Soms is er een optreden en blijft ze daar. 's Avonds eet ze op haar kamer. Er worden uitjes georganiseerd, zoals een bootreis. Als ze geen zin heeft in de activiteiten blijft ze op haar kamer. Er zijn veel vrijwilligers om activiteiten te organiseren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.