Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 16 mei 2010

6.8

Het personeel is lief, hulpvaardig en vriendelijk. Het is voor mij niet altijd even duidelijk bij wie je met welke vragen terecht kunt. Vaak worden vragen doorgegeven door het personeel aan ander personeel en komt dan niet (goed) aan. Een gedeelte van het medicijngebruik van mijn vader is gedeeltelijk in eigen beheer (slaappillen) en de rest (o.a. pillen tegen hoge bloeddruk) zijn in beheer van het tehuis. Dit gaat niet altijd even goed. Ook zijn er geen gehoorapparaatbatterijen te koop (wat je hier toch wel zou verwachten). Ook de controleerbaarheid van uitgevoerde werkzaamheden is moeilijk. Mijn vaders oren bijvoorbeeld zitten gauw dicht met oorsmeer. Mijn vader is zelf zo vergeetachtig dat hij niet kan onthouden of zijn oren zijn nagekeken of niet. Ik ben geen dokter en kan dat zelf dus niet checken. Ik heb het idee dat de afgesproken controle van de oren door een verpleegkundige of de verpleeghuisarts vergeten wordt. Dit zou voor mij (bijvoorbeeld door vastlegging in een dossier) controleerbaar moeten worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.