Kennemerhart, Huis in de Duinen

Herman Heijermansweg 73 2042 XR Zandvoort
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 20 november 2020 Geverifieerd

Delier

Het zijn allemaal vriendelijke mensen, maar er is een schrijnend tekort aan personeel. Mijn vrouw moet soms lang wachten voordat ze geholpen wordt. Dit uit zich voornamelijk als ze op de bel drukt. De wisseling van personeel vind ik ook vervelend voor haar, omdat zij slechtziend is. Zij moet zich elke keer opnieuw oriënteren op nieuwe werknemers.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort

Dank u wel voor uw waardering. Wij lezen dat u niet tevreden bent over de inzet van personeel. Dat spijt ons. We gaan graag met u hierover ingesprek en willen u vragen contact op te nemen met Denise Spoor of Marieken Kumru teamleiders Huis in de Duinen.

Vriendelijke groet,
Denise Spoor
Teamleider Huis in de Duinen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.