Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 1 november 2018 interview

7.3

Ik vind dat ze niet flexibel zijn in de afspraken. Ik vraag bijvoorbeeld of ze een zorgleefplanbespreking op een andere dag kunnen plannen en dat kan dan niet. Ze overleggen niet wanneer het mij uitkomt. Ik vind dat lastig. Ik kom regelmatig bij mijn moeder en ik zie dat ze goed verzorgd wordt qua eten en drinken. Ik merk dat het lastig is om in het weekend iemand te vinden om mijn vragen te stellen. Door de weeks kan ik altijd iemand aanspreken en dan zijn ze ook heel vriendelijk. Het kan altijd beter qua aandacht vind ik. Als mijn moeder op de bel drukt, dan moet ze weleens lang wachten. Ik zou het fijn vinden als de medewerker even zou bellen om te horen of het spoedeisend is. Is het niet spoedeisend, dan kan ze afmaken waar ze mee bezig is. Ik vind dat ze sneller moeten reageren. Mijn moeder wil graag in bed blijven, maar de medewerkers proberen haar wel te stimuleren om eruit te komen. Zo is ze afgelopen week wezen wandelen in de duinen en daarna hebben ze pannenkoek gegeten. Mijn moeder vond dat erg leuk. De medewerkers maken tijd voor mij vrij en ik kan ze altijd bellen. Soms maken ze ergens een aantekening van en dan zie ik er niks van terug. Dat vind ik jammer. Het huis wordt binnenkort afgebroken en er hebben veel familieleden van mij hier gezeten. Het is niet meer van deze tijd, maar ik vind het wel wat hebben. Het huis kan beter en luxer, maar mijn moeder heeft hier genoeg. In de zomer was het wel heet door het platte dak en drie hoog. Mijn moeder heeft een goede kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.