Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 5 november 2018 interview

8.7

Ik vind de zorg een beetje wisselend door het gebrek aan personeel. De medewerkers gaan heel vriendelijk met mijn man om en ze luisteren echt naar hem. Er wordt in de zorg rekening gehouden met zijn wensen. Mijn man voelt zich hier thuis en komt helemaal tot rust. Er wordt genoeg aangeboden qua activiteiten. Er is wel eens een zangmiddag en er is een wandelclub, daar is mijn man heel blij mee. Ik kan met mijn vragen bij iedereen terecht. De omgeving vind ik helemaal top. Mijn man heeft een oude kamer, maar het hele gebouw is oud. Het wordt helemaal afgebroken en opnieuw gebouwd. Alle voorzieningen zijn aanwezig, hij kan slapen, rusten, douchen en naar het toilet en meer heeft hij niet nodig. Het eten is echt goed, het is heel divers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.