Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 5 november 2018 interview

8.8

Mijn partner krijgt alle aandacht. Ik heb nog nooit een klacht van hem gehoord. De medewerkers zijn heel aardig en behulpzaam. Zo doen ze bijvoorbeeld zijn nagels. Dat vindt hij geweldig. Alle bij hem betrokken medewerkers komen om de paar maanden bij elkaar voor een overleg. Daar ben ik ook bij. Dat vind ik geweldig. Ze vragen aan mij of ik het nog aankan. Als mantelzorger word ik dus niet vergeten. Helaas kan ik niet altijd iemand vinden, als ik iets kwijt wil. Wel heb ik het rechtstreekse nummer van het hoofd van de afdeling. Dat vind ik heel belangrijk. In mijn ogen is er soms weinig personeel en ziet mijn partner vaak andere medewerkers. Daar schrikt hij van. Naar mijn mening kan ik bij de receptie niet altijd met vragen terecht. De medewerkers daar weten bijvoorbeeld niet of mijn partner even weg is. Ik vind dat ze dat in de gaten moeten houden. De instelling biedt de mogelijkheid om in het restaurant eten. Mijn partner heeft momenteel weinig uitzicht. Dat vind ik jammer. De instelling zal echter worden afgebroken. Mijn partner wordt dan tijdelijk in een unit geplaatst. In de nieuwbouw krijgt hij een woonkamer en een slaapkamer. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.