Waardering van Kennemerhart, Huis in de Duinen - Zandvoort op 1 november 2018 interview

7.8

Mijn zus wordt heel goed verzorgd. De medewerkers zijn heel vriendelijk voor haar. Als er iets met mijn zus is, dan word ik gebeld. Er is goed overleg over wat mijn zus nodig heeft. Er is ook regelmatig overleg met de arts. Het gebouw is oud en binnenkort wordt het opgeknapt. Dan moeten de bewoners naar een noodgebouw. Mijn zus heeft een kamer met een toilet. De kamer vind ik wel goed. Mijn zus gaat overdag naar de gemeenschappelijke ruimte. Er worden wel activiteiten aangeboden, maar mijn zus heeft nooit iets gedaan en dat doet ze nu ook niet. Het huis staat vlak bij de duinen. De was wordt door het huis gedaan. De maaltijden krijgt ze op haar kamer. Met feestdagen zijn er gezamenlijke maaltijden en eenmaal in de week wordt er gezamenlijk ontbeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Huis in de Duinen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.