Kennemerhart, Meerleven

Witte de Withlaan 1 2121 XE Bennebroek
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Meerleven - Bennebroek op 31 december 2019 Interview

Ik ben het meest tevreden over over de rust in het huis en de kleinschaligheid. Ik vindt dat mijn moeder goed verzorgd wordt door de vaste verzorging, ik merk dat aan hoe mijn moeder op hen reageert. Als mijn moeder iets niet goed vindt voelt zij zich vrij om dit aan te geven. Ik ervaar wel dat afspraken vaak niet worden nagekomen. Als er tijdens een gesprek afspraken worden gemaakt gebeurt het niet en krijgen wij ook geen terugkoppeling van het management. Daarnaast is het erg jammer dat er geen vrijwilligers zijn. Er worden weinig activiteiten georganiseerd maar hier leent het gebouw zich ook niet voor, er is geen grote gemeenschappelijke ruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Meerleven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.