Kennemerhart, Meerleven

Witte de Withlaan 1 2121 XE Bennebroek
Deze locatie is onderdeel van Kennemerhart

Waardering van Kennemerhart, Meerleven - Bennebroek op 31 december 2019 Interview

Ik vind het fijn dat mijn naaste hier terecht kon en er weer voor haar wordt gezorgd. Ze letten er op dat ze goed eet en op tijd haar medicijnen krijgt. Het gebouw vind ik in vergelijking met het vorige huis waar ze verbleef erg mooi en knus. Er is ook gelegenheid om buiten op het terras te zitten en ze heeft een mooie lichte kamer met een groot raam. Ik merk wel dat er personeelstekort is. Ze is laatst gevallen in de badkamer en omdat er maar 1 verzorgende was werd dit pas later opgemerkt. Soms is er ook ruzie tussen medebewoners en dan weet het personeel niet wat er gebeurd is omdat er op dat moment niemand bij was. Ik vind het ook jammer dat het personeel te weinig tijd heeft om bijvoorbeeld een stukje buiten te wandelen met mijn naaste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kennemerhart, Meerleven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.