Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman

Nieuwmarkt 77 1011 MA Amsterdam
020-6204890
Deze locatie is onderdeel van Amsta

Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 19 februari 2021 Geverifieerd

De ene medewerker vind ik wel vriendelijk, maar anderen zien mij niet eens, laat staan mijn moeder. In de coronatijd kreeg mijn moeder eten op haar kamer, maar er werd niet op gelet of ze ook at. Nu ze gevaccineerd is mag ze weer beneden eten. Er raken ook spullen van mijn moeder weg. Er gaat volgens mij iets niet goed in de communicatie. Ik zie steeds minder personeel. Er wordt geen rekening gehouden met de gewoonten die mijn moeder vroeger had. Wij hebben heel lang moeten aandringen op inzage het zorgdossier. Er worden activiteiten georganiseerd die nu weer opgestart zijn. Het gebouw heeft behoorlijk achterstallig onderhoud. De kamer van mijn moeder moesten we zelf opknappen. Ze heeft haar eigen meubels meegenomen. Ze voelt zich niet prettig op haar kamer en ze loopt veel door het huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.