Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

De meeste verzorgenden vind ik zeer sympathiek. Iedere dag word ik gedoucht. Ik vind dat ik hier goed verzorgd word en dat ik de juiste zorg krijg. Als ik soms iets tegen een verzorgenden zeg, dan heb ik het gevoel dat ze niet altijd goed naar mij luisteren. Ze zeggen dan wel dat ze mij gehoord hebben, maar ik weet niet of ze er iets mee doen. Het huis staat in een prima omgeving. Het staat midden in Amsterdam. Er is een prachtige binnentuin. In de zomer zit er daar graag. Er worden wekelijks activiteiten georganiseerd, zoals fitness, geheugentraining, vragen spelletjes doen en bewegingen op muziek. Ik vind het leuk om met bijna alles mee te doen. Het eten vind ik hier heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.