Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.0

Er is weinig personeel, maar de dingen die ik graag gedaan wil hebben doen ze voor me. De medewerkers zijn vriendelijk. Ze hebben weinig tijd. Soms zou ik wel meer aandacht willen van ze. In vergelijking met toen ik hier kwam is er veel minder personeel. Er is een tuin bij het gebouw waar ik naar toe kan. Ik heb een appartement waar ik meestal ben. Ik heb geen smaak en geen reuk meer. Ik heb geen trek om te eten, soms eet ik wel wat soep. Ik maak mijn ontbijt zelf klaar. Dan hoef ik niet op hen te wachten. Ik kan niet meedoen aan activiteiten, behalve dat ik een keer in de week naar de fysiotherapie ga. Ik heb op de I-pad wat audioboeken staan en daar luister ik naar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.