Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

8.2

Het wonen bevalt mij hier heel goed. Met mijn kamer ben ik tevreden. Ik vind het wel jammer dat je bed in de kamer staat. Er is geen aparte slaapkamer. De omgang met de medewerkers is heel, heel goed. Met vragen kan ik terecht bij mijn contactpersoon. Ik krijg altijd een antwoord terug. De lichamelijke verzorging gaat mij nog goed af, maar met de medicijnen krijg ik wel hulp. Ze komen elke morgen de medicijnen brengen. Ik vind dat ik de zorg krijg die ik belangrijk vind. Want bij ziekte of andere lichamelijke mankementen zijn ze er meteen. Dat vind ik prettig, dat geeft mij zelfvertrouwen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.