Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

8.5

Ik vind het hier fijn, ik had het 5 jaar eerder moeten doen. De omgang met het personeel is fijn en je krijgt hier de vrijheid. Je moet hier niks. Er zijn heel veel activiteiten, zoals yoga, gymnastiek, bingo, bloemschikken en nog veel meer. Daar geniet ik van. Ik kan mijn vraag altijd bij het personeel neerleggen. De zorg is heel belangrijk voor. Toen ik thuis was en er gebeurde wat met mij, dan hoorde niemand mij roepen. Nu ik hier in de Flesseman woon geeft mij dat rust en ook vooral bij de kinderen. Ik word gewassen als het nodig is, ik probeer zoveel mogelijk alles nog zelf. Ik krijg wel hulp bij de steunkousen. De afspraken worden goed nagekomen. Mijn kamer vind ik helemaal top. Ik heb het gezellig aangekleed. Ik zou deze zorgaanbieder zeker aanbevelen en ik kan geen verbeterpunten noemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.