Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

7.0

Ik woon hier al wat jaartjes en het bevalt mij niet zo. Er is weinig contact. Mijn kamer is mooi. Ik kan niet anders zeggen. Het uitzicht is mooi, ik kijk het straatje in. De omgang met de medewerkers is niet zo. Dat is jammer. Ik kan niet terecht met vragen bij het personeel. Er wordt niet naar mij geluisterd. De zorg is wel goed. Ik word gewassen op bed en 1 keer in de week word ik gedoucht. Ze proberen mij op tijd de helpen, maar ik moet vaak wachten. De zorg sluit wel aan op wat ik belangrijk vind. Dat is fijn. Het eten is zoutloos, dat is niet lekker. Maar met een beetje zout en peper kan ik het op smaak krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.