Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman

Nieuwmarkt 77 1011 MA Amsterdam
020-6204890
Deze locatie is onderdeel van Amsta

Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 25 februari 2021 Geverifieerd

Mijn vader zit daar erg goed op zijn plek en hij heeft het goed naar zijn zin. Het personeel is fijn. Voorheen verliepen de afspraken niet altijd goed, maar toen is er het een en ander veranderd en nu verloopt het wel goed. Mijn vader wordt hier zeer goed verzorgd. Hij wordt gewassen en heeft altijd schone kleding aan. De verzorgenden zijn altijd vriendelijk. Ze maken even een praatje met hem of ze lunchen bij hem als hij alleen is. Er word altijd naar mij geluisterd als ik een vraag of verzoek heb. Het wordt ook direct ingewilligd. Het gebouw is iets verouderd, maar het is netjes en schoon. Het ligt in een hele kleurrijke buurt en het personeel past daar perfect in. Het voelt familiair en ze zijn fijn in de omgang. Er wordt normaal gesproken veel georganiseerd. In het restaurant wordt nog ter plekke gekookt en dat vind ik ook heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.