Waardering van Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

6.7

Over het algemeen is de omgang met de medewerkers goed. Ik kan vragen voorleggen, maar daar is niet altijd tijd voor. Vooral als er weinig personeel is, dan zijn de medewerkers kortaf. Er wordt ook slecht gecommuniceerd. Laatst ben ik naar Artis geweest, maar door de slechte communicatie was ik niet op de hoogte gesteld van dit uitje. Dit gebeurde veel later en ik ben uiteindelijk toch naar Artis geweest. Ik kan mijzelf nog verzorgen, maar de afspraak staat dat bij een hogere indicatie ik hulp ga krijgen. Ik ben tevreden met mijn kamer. Ik heb alleen last van het geluid van buiten. Ik eet elke dag warm in het restaurant. Het vlees is in portie en in kwaliteit achteruit gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Centrum van Ouderen Flesseman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.