Waardering van Amsta, Czaar Peterpunt, kleinschalige woonvoorziening - Amsterdam op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.7

Het gebouw is oud, maar het is leuk ingericht. De huiskamer zit in de punt van het gebouw. Er is een vrij grote tuin. Het staat op een druk punt. Mijn moeder heeft een kamer met een wastafel. Het sanitair moet ze delen. Dat vinden we nu geen probleem meer. Mijn moeder is vaak in de huiskamer. Daar wordt ook gegeten. De maaltijden worden vers gekookt. Over het algemeen is de bejegening door de medewerkers goed. Mijn moeder is daar ook heel gevoelig voor. Als wij iets vragen dan wordt er geluisterd. Ze proberen ook de afspraken door te voeren. Ze zijn heel toegankelijk. Ze hebben een visie dat ze met de bewoners zo veel mogelijk het dagelijks leven nabootsen. Wij ervaren dat dat op de afdeling van mijn moeder niet zo is. Dat vinden we jammer. Ze zouden meer aandacht kunnen besteden om meer met de bewoners te doen. Mijn moeder ziet er goed verzorgd uit. De sfeer in het huis vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Czaar Peterpunt, kleinschalige woonvoorziening? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.