Amsta, Dr. Sarphatihuis, centrum voor verpleeghuiszorg

Roetersstraat 2 1018 WC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amsta

Waardering van Amsta, Dr. Sarphatihuis, centrum voor verpleeghuiszorg - Amsterdam op 8 februari 2021 Geverifieerd

Het gebouw waar mijn vader woont vind ik mooi. Het huis staat aan de gracht en er is een mooie tuin bij. Ik vind het een perfecte locatie. Het gebouw wordt ook goed onderhouden en het ziet er altijd netjes uit. Mijn vader heeft een eigen slaapkamer. De gezamenlijke douche en toilet zijn op de gang. Ik vind dat goed, want het ziet er altijd keurig uit. De meeste verzorgenden komen de gemaakte afspraken na. Soms moet ik iets alleen nog wel een keer vragen. Een klein minpuntje vind ik de afwikkeling van de was. Wij verzorgen zelf mijn vader zijn was. Ik heb het gevoel dat er soms onnodig kledingstukken zoekraken. Ik vind dat de verzorgenden altijd aardig voor mijn vader zijn. Er worden verschillenden activiteiten georganiseerd. Er wordt ook echt gekeken naar wat mijn vader leuk vindt om te doen. Ik vind het heel fijn, dat hij vermaakt wordt. Op het familieportaal worden er geregeld leuke foto's geplaatst. Ik vind het netjes dat ik zo kan zien aan welke activiteiten hij heeft meegedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Dr. Sarphatihuis, centrum voor verpleeghuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.