Waardering van Amsta, Dr. Sarphatihuis, centrum voor verpleeghuiszorg - Amsterdam op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Het personeel vind ik heel vriendelijk en behulpzaam. Ze vertellen altijd als wij er zijn hoe het met mijn schoonmoeder gaat en ze vragen ook hoe het met ons is. Ik vind ze zeer betrokken. Ze brengen haar speciaal voor ons naar beneden, zodat mijn man niet zelf door alle gangen hoeft te gaan. Mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze heel gelukkig is in het huis. Op familienet zetten de verzorgenden altijd leuke filmpjes en foto's. Wij kunnen daarop reageren en wij zien zo met welke activiteiten zij heeft meegedaan. Ze vindt het leuk om met alle activiteiten mee te doen, zoals bewegen met een bal, zingen en tekenen. Als ik de verzorgenden bel, dan geven ze mijn schoonmoeder soms ook even aan de telefoon. Dat vind ik heel lief. Het gebouw heeft een moderne uitstraling. Het ziet er vanbinnen netjes uit. De hal wordt iedere keer ook leuk aangekleed met verschillende thema's en jaargetijden. Er wordt iedere dag vers gekookt. Mijn schoonmoeder mag dan ook mee helpen. Ik denk dat ze dat leuk vindt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsta, Dr. Sarphatihuis, centrum voor verpleeghuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.